Jiří Balvín poskytl Radě ČT shrnutí svého ročního působení

23. 10. 2002 14:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Jiří Balvín dnes odevzdal Radě České televize shrnutí svého ročního působení v pozici generálního ředitele televize veřejné služby. Členové Rady ČT již dříve vypracovali hodnotící zprávu. Bilancování činnosti J.Balvína je rovněž námětem dnešního jednání Rady ČT.
J. Balvín se v sedmistránkovém shrnutí, které rozdělil podle kapitol svého původního vítězného projektu, zaměřil na pozici České televize, transparentní systém řízení a ekonomiky, změnu struktury, Kodex České televize a Kariérní řád, programovou strategii a zpravodajství a publicistiku. Dokument pak uzavřel výhledem na digitální vysílání, které ČT chápe jako zásadní přelom v nabídce svých služeb veřejnosti a v současné době se na něj velmi intenzivně připravuje.
„Jsem přesvědčen, že se mi během prvního roku ve funkci generálního ředitele České televize podařilo změnit především agendu referování o České televizi od zpolitizovaných hodnocení vývoje z prosince 2000 a ledna 2001 směrem k úvahám o budoucnosti této instituce a o jejím vstupu do éry pozemního digitálního televizního vysílání a zahájit nezbytnou reformu,“ uvádí ve své zprávě Jiří Balvín.
Milan Knížák a Petr Kučera, členové Rady ČT, již před několika týdny předložili členům rady zprávu, která analyzuje naplňování projektu generálního ředitele. Ta je však vůči činnosti ředitele Balvína velmi kritická a dochází k závěru, že Jiří Balvín neplní projekt, na jehož základě byl zvolen do funkce a ČT se neubírá směrem, pro který se rada zvolením J.Balvína rozhodla. Ostatní členové rady na dnešním jednání mají předložit svá stanoviska k hodnotící zprávě.

-mav-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.