JCDecaux zvýšil letošní příjmy

31. 10. 2002 10:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Behavio otestovalo Habánské zákony od WMC Grey a hokejový spot Komerční banky od VCCP Prague

Agentura Behavio již tradičně otestovala dvě nejúspěšnější reklamy měsíčního kola Souboje spotů. V březnovém klání uspěly Habánské sklepy a Komerční banka. O tom, s čím uspěly u diváků, si přečtěte v aktuálním vydání Marketing & Media 16/2024.

Reklama
SDG

Centrála společnosti JCDecuax v Paříži, která podniká v oblasti nosičů venkovní reklamy a městského mobiliáře, zveřejnila hospodářské výsledky za devět měsíců tohoto roku. Podle této zprávy vzrostly celosvětově příjmy firmy ve srovnání se stejným obdobím v předchozím roce o 1,9 % na 1,137 miliardy eur.
Varující je ovšem struktura příjmů, zní upozornění. Podle analýzy se totiž největší mírou na růstu příjmů společnosti podílely nové akvizice firmy a nikoli samotné produkty JCDecaux. Analýza příjmů říká, že za devět měsíců tohoto roku nejvíce vydělal městský mobiliář – 597,7 milionů eur, následovaný billboardy 303,9 milionů eur a nosiči v městské dopravě – 202,4 milionů eur.

-pda-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení