Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Isabella Rossellini propaguje v Čechách svůj nový parfém

Redakce MAM11. 10. 2002

Nový parfém ISA bella představila osobně v Praze herečka a modelka Isabella Rosselliny. Do Čech přijela na pozvání společnosti Coty Česká a Slovenská republika, která parfém na tuzemský trh uvádí. Jde o světovou premiéru parfému, který poté, co byl uveden na českém a slovenském trhu, bude představen na dalších klíčových evropských trzích a až následně v USA a ve zbytku světa.
Coty bude parfém propagovat reklamní kampaní, která zahrnuje také propagaci v místě prodeje a PR. Parfém bude v dostání v parfumeriích ve výrobkové řadě obsahující parfém, deodorant, deo natural sprej, tělové mléko a sprchový gel. Cena za 50ml parfém je 799 Kč.
Parfém má vyjadřovat eleganci a smyslnost. Oproti předcházejícímu parfému Manifesto, který vycházel ze soukromí hvězdy a hlavní ingrediencí byla bazalka, jde o večerní vůni do společnosti.
Jde o druhou vlastní vůni Isabelly Rosselliny. Třetím je parfém Trésor, jehož tváří se Rossellini stala ještě v rámci spolupráce s kosmetickou společností Lancome.

-Gs-

×

Commercial Union, životní pojišťovna vybrala novou reklamní agenturu

Starší článek

Tržby z prodeje hudebních nahrávek v pololetí výrazně klesly

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pixabay.com

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

VIDEO: Televizní spot pro Astrid natáčeli starou analogovou kamerou

Agentura Brain One natočila kampaň pro novou řadu produktů značky Astrid na analogovou kameru. Hlavní hrdinky spotu je pak vyobrazena ve snovém…
25. 2. 202125. 2. 2021
Newsletter

Problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenž teď to vypadá,…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až …

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více