Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Invex letos navštívilo 130 tisíc lidí

Redakce MAM11. 10. 2002

Zhruba 130 tisíc lidí navštívilo letošní 12. ročník mezinárodního veletrhu informačních a komunikačních technologií Invex, který dnes končí na brněnském Výstavišti. Rekordní počet – 46,2 tisíce návštěvníků – zaznamenala organizátorská společnost Veletrhy Brno ve čtvrtek. Vyplývá to z předběžné závěrečné zprávy. Loňský ročník navštívilo přes 152 tisíc osob.
Veletrh začal v pondělí 9. října, přičemž první tři dny byly vyhrazeny pouze pro odborníky. Těch do Brna letos přijelo téměř 60 tisíc z 28 zemí. Nejvyšší zahraniční účast mělo Slovensko s 2254 návštěvníky, následují Německo, Polsko, Rakousko, Maďarsko a Velká Británie. Pro téměř 60 procent dotázaných bylo hlavním cílem návštěvy veletrhu získání informací o novinkách a trendech, zbytek návštěvníků přijel s hlavním cílem informovat se o konkrétním výrobku, službě nebo cenách, vést obchodní jednání a upevňovat nebo navazovat obchodní kontakty.
Na letošní ročník se přihlásilo přibližně 810 vystavovatelů ze 16 zemí. Pouze pro necelých 18 procent vystavovatelů bylo hlavním cílem účasti představení nových výrobků a služeb, dalších 12,5 procenta firem chtělo primárně hledat nové zákazníky. Největší část vystavovatelů chtěla na veletrhu především předvést svou formu a vytvořit nebo vylepšit image, případně uzavřít konkrétní obchody.
Třináctý ročník Invexu by se měl uskutečnit od 6. do 10. října 2003.

-ČIA-

Oprava: Za autora této zprávy jsme omylem označili tiskovou agenturu ČTK, skutečným autorem je však agentura ČIA. Oběma agenturám i čtenářům se omlouváme. Redakce M&M

×

Šéfem mediální komise je lidovec Talíř

Starší článek

Britské komerční televize Carlton a Granada opět jednají o fúzi

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více