Hotelový řetězec Ramada vstoupil do východní Evropy v Praze

31. 10. 2002 10:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

Hotelový řetězec Ramada, který je dceřinou společností Marriottu, vstoupil do východní Evropy poprvé v Praze. Čtyřhvězdičkový hotel Ramada Grand Hotel Symphony na Václavském náměstí, který dnes přivítá první hosty, bude provozovat společnost Viliam Sivek – EuroAgentur. Ta provozuje dalších 17 hotelů v ČR.
Hotel bude nabízet 100 pokojů, z nichž některé mají terasu s výhledem na Pražský hrad. Hotel začíná v prvním patře budovy, v jejímž přízemí byl v létě otevřen Palác knih Luxor. Nebude tedy nabízet například gastronomická zařízení pro návštěvníky, ale pouze pro hotelové hosty.
Ramada má zatím volné kapacity na konec listopadu, kdy bude v Praze zasedat NATO. Hotel volné pokoje drží právě pro delegáty a novináře účastnící se summitu.
EuroAgentur provozuje v Praze například hotely Kampa a Selský Dvůr, které jsou součástí amerického řetězce Best Western, dále pražské hotely Melantrich, William, Junior, Jasmín a penzion Fantasia. Další hotely má řetězec v Karlových Varech, Hradci Králové a rekreační zařízení provozuje také v jižních Čechách především u Lipna. Hotely nabízejí celkem asi 2500 lůžek. Ročně jen v Praze řetězec obslouží asi 200 tisíc hostů. Celkem 80 až 90 procent klientů je ze zahraničí.
Od ledna řetězec přebírá provozování pražského tříhvězdičkového hotelu Dalimil. V roce 2003 bude EuroAgentur otevírat hotel na letišti Ruzyně, který bude nabízet asi 50 pokojů a konferenční kapacity.
Pod značkou Marriott, který je mateřskou firmou Ramady, existuje 2600 hotelů v 65 zemích světa. Samotná Ramada má 140 hotelů ve 20 zemích.

-čtk-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.