Galaxie Sport je od dnešního dne v kabelové síti UPC

1. 10. 2002 12:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Behavio otestovalo Habánské zákony od WMC Grey a hokejový spot Komerční banky od VCCP Prague

Agentura Behavio již tradičně otestovala dvě nejúspěšnější reklamy měsíčního kola Souboje spotů. V březnovém klání uspěly Habánské sklepy a Komerční banka. O tom, s čím uspěly u diváků, si přečtěte v aktuálním vydání Marketing & Media 16/2024.

Reklama
SDG

Sportovní televize Galaxie Sport je od dnešního dne zařazena do nabídky Klasik největší české kabelové sítě UPC a satelitní služby UPC Direct. V řádu několika dnů by měla uzavřít také dohodu s druhou největší kabelovou sítí Intercable, řekl na tiskové konferenci ředitel televize Jiří Hojgr. Televize se personálně i produkčně již oddělila od své původní mateřské firmy RTV Galaxie a od 7. října chystá změnu loga a grafiky.
Nové logo podporuje uvedené změny a zdůrazňuje jediné zaměření této televize na sportovní vysílání. Na obrazovce se poprvé objeví v pondělí 7. října společně s novou grafikou, upoutávkami a znělkami. Reklamní kampaň byla podle slov Marka Kindernaye, programového ředitele televize, spuštěna v těchto dnech ve spolupráci s firmou UPC ČR. Probíhat má ve vybraných tištěných médiích, na internetu a v síti UPC.
Zařazením do sítě UPC získá program Galaxie Sport dalších asi 150 tisíc domácností. Dosud televizi naladilo asi 70 tisíc předplatitelů například třetí největší kabelové sítě TES Media a dalších kabelových společností. Poté, co bude program také v Intercable, by televizi mělo mít přes 300 tisíc domácností v ČR. Na Slovensku od dnešního dne naladí Galaxii Sport předplatitelé UPC Direct a dalších tří menších kabelových sítí.
Galaxie Sport dnešním dnem ukončila spolupráci s RTV Galaxií, která byla její servisní organizací, a nákup programů bude zajišťovat vlastními silami. V nejbližších dnech vypíše konkurs na výběr mediálního zastupitelství, které bude prodávat její reklamní čas.
Televize příští rok plánuje mírně ziskový rozpočet s tím, že 70 až 75 procent příjmů bude tvořit cena za zákazníky od kabelových operátorů a zbytek prodej reklamy. Cenu za zásuvku, na které se Galaxie Sport dohodla s UPC, odmítl Hojgr sdělit. Neliší se však od ostatních operátorů, kterým účtuje osm až devět korun za zásuvku a měsíc.
Dosud hudebně sportovní Galaxie Sport se od dnešního dne změnila na čistě sportovní televizi. Kostru programu budou tvořit přenosy hokejových a fotbalových utkání a motoristický sport. Hlavním tahákem Galaxie Sport jsou přenosy hokejové NHL, fotbalové Bundesligy a Premier League.

-mav, čtk-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení