Eurotel do září zvýšil od začátku roku počet zákazníků o 13 procent

15. 10. 2002 10:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Mobilní operátor Eurotel zvýšil v prvních devíti měsících letošního roku čistý zisk o tři procenta na 5,076 miliardy Kč. Společnost měla na konci září 3,679 miliónu aktivních zákazníků proti 3,238 miliónu klientů na začátku roku, tj. o 441 tisíc více (růst o 13,6 procenta).
Zatímco příjmy firmy ze služeb vzrostly o osm procent na 16,536 miliardy Kč, celkové příjmy poklesly o šest procent na 21,22 miliardy korun. Výsledky podle mezinárodních účetních standardů GAAP dnes sdělila firma.
Nejrychleji rostl objem služeb s přidanou hodnotou jako jsou sms zprávy, kde firma zaznamenala nárůst o 50 procent. Hlasové služby vykázaly nárůst o 15 procent. Klienti firmy za prvních od ledna do září provolali 3,111 miliardy minut a odeslali 1,472 miliardy sms zpráv.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.