Economia OnLine spustila tři nové weby

8. 10. 2002 09:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Tři nové weby věnované jednotlivě financím, digitálním technologiím a studentům spustila u příležitosti výstavy Invex společnost Economia OnLine. Weby je možné nalézt na adresách www.FinWeb.cz, www.DigiWeb.cz a www.StudentWeb.cz.
FinWeb.cz obsahuje zpravodajství z finančních trhů, ekonomiky a osobních financí a aktuální data z českého a zahraničního kapitálového trhu. DigiWeb se zaměřuje na svět informačních technologií, komunikaci, internet a novou ekonomiku. StudentWeb nabízí rady teenagerům, jak nejlépe naložit se svými financemi, dozví se novinky z oblasti internetu, mobilních telefonů, ale také ze světa sportu, módy a cestování a jedna sekce je zaměřena na tvorbu studentských prací a přípravu do školy.
Společnost Economia OnLine je dceřinou společností vydavatele ekonomického a odborného tisku v České republice, Economie – člena vydavatelské skupiny Handelsblatt-Dow Jones-The Wall Street Journal Europe.

-man-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.