Do finále tendru na mediální agenturu Českého Mobilu postoupily Mindshare a OMD

22. 10. 2002 10:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Po vyhodnocení prezentací prvního kola postupují do finále výběrového řízení na mediální agenturu společnosti Český Mobil, operátora mobilní sítě Oskar, mediální agnetury Mindshare a OMD. Výběrové řízení na mediální agenturu tak vstupuje do druhého kola.
„Agentury v prvním kole prezentovaly velmi kvalitní práce a pořadí bylo velmi těsné. Proto jsme se rozhodli pro realizaci ještě jednoho, finálního, kola, které chceme zaměřit na prověření detailů případné vzájemné spolupráce s postupujícími agenturami,“ řekla Lenka Rosolová, ředitelka marketingových komunikací.
Výběrové řízení na mediální agenturu bylo vyhlášeno 27. září. Po zhodnocení českého trhu mediálních agentur, a ve spolupráci s Registrem reklamních agentur, byl sestaven užší výběr společností, které byly přizvány k účasti. Shortlist obsahoval následující agentury: MediaCom – současná mediální agentura společnosti Český Mobil, Mindshare, Initiative Media a OMD. Výsledky výběrového řízení budou oznámeny na přelomu října a listopadu.

-mav-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.