Po vyhodnocení prezentací prvního kola postupují do finále výběrového řízení na mediální agenturu společnosti Český Mobil, operátora mobilní sítě Oskar, mediální agnetury Mindshare a OMD. Výběrové řízení na mediální agenturu tak vstupuje do druhého kola.
„Agentury v prvním kole prezentovaly velmi kvalitní práce a pořadí bylo velmi těsné. Proto jsme se rozhodli pro realizaci ještě jednoho, finálního, kola, které chceme zaměřit na prověření detailů případné vzájemné spolupráce s postupujícími agenturami,“ řekla Lenka Rosolová, ředitelka marketingových komunikací.
Výběrové řízení na mediální agenturu bylo vyhlášeno 27. září. Po zhodnocení českého trhu mediálních agentur, a ve spolupráci s Registrem reklamních agentur, byl sestaven užší výběr společností, které byly přizvány k účasti. Shortlist obsahoval následující agentury: MediaCom – současná mediální agentura společnosti Český Mobil, Mindshare, Initiative Media a OMD. Výsledky výběrového řízení budou oznámeny na přelomu října a listopadu.
-mav-