Divoké včely Bohdana Slámy byly navrženy k nominaci na Oscara

22. 10. 2002 12:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Divoké včely scenáristy a režiséra Bohdana Slámy navrhli členové České filmové a televizní akademie jako domácího zástupce do soutěže o cenu americké Akademie filmových umění a věd Oscar.
Slámovy Divoké včely tak v užším výběru porazily další české snímky – Zelenkův Rok ďábla a Výlet režisérky Alice Nellis, které se rovněž dostaly do užšího výběru. Divoké včely patří letos k nejúspěšnějším festivalovým hitům domácí kinematografie. Získaly zvláštní uznání ve Varšavě, koncem září zvítězily na MFF v Rize, byly vyznamenány i v San Francisku a v Soči.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.