Delvita: obrázky místo sloganu

21. 10. 2002 10:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Lucie Mifková mění Proficio za Pickerly, kde bude řídit média

Marketingová agentura Pickerly posiluje tým o Lucii Mifkovou, která bude mít na starosti média a výzkum. Před tím působila šest a půl roku ve skupině Proficio.

Reklama
SDG

V těchto týdnech probíhá průběžná proměna Corporate Image společnosti Delvita. Zákazníci i široká veřejnost mohli zaznamenat změnu na nákladních vozech a u exteriérů prodejen řetězce supermarketů. Delvita přichází u svých vozů a prodejen se zásadní změnou spočívající v použití velkoformátových fotografií produktů, které nahradily doposud používaný slogan.
„Změna potvrzuje rychlý vývoj na trhu a stálou inovaci na českém i mezinárodním trhu,“ upřesňuje Miguel van Bussel, ředitel rozvoje prodeje. Sloganem budou právě obrázky, tedy velkoformátové fotografie, které říkají všechno, čím Delvita chce být: specialista na kvalitní potraviny a čerstvé potraviny nabízené v hezkém prostředí.

-Zuj-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení