Outdoorová společnost Český okruh začne začátkem roku 2003 nabízet tematickou síť „Mladí a podnikaví“, která díky měření ploch venkovní reklamy, které pro firmu provedla společnost XUXA v květnu a červnu letošního roku, má předpoklady efektivně oslovit relativně specificky vymezenou cílovou skupinu. Základem měření se stala úvaha, jejíž pravdivost prokázala řada výzkumů z oblasti environmentální psychologie. Měření probíhalo v Praze, Brně, Ostravě a Plzni a celkově bylo dotázáno 2305 osob ve 129 náhodně vybraných dotazovacích místech. Vzorek byl statisticky tříděn podle vybraných kritérií a bylo obohaceno o další empirická hodnocení lokalit např. z hlediska koncentrace lidí, atraktivity lokality, dle výskytu obchodů a jiných specifických zařízení, dle předem definovaných clusterů; např. finance (banky apod.), rychlý pohyb (MHD), školská zařízení, zábava, aj.
-pda-