Český okruh buduje novou síť

21. 10. 2002 10:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

Outdoorová společnost Český okruh začne začátkem roku 2003 nabízet tematickou síť „Mladí a podnikaví“, která díky měření ploch venkovní reklamy, které pro firmu provedla společnost XUXA v květnu a červnu letošního roku, má předpoklady efektivně oslovit relativně specificky vymezenou cílovou skupinu. Základem měření se stala úvaha, jejíž pravdivost prokázala řada výzkumů z oblasti environmentální psychologie. Měření probíhalo v Praze, Brně, Ostravě a Plzni a celkově bylo dotázáno 2305 osob ve 129 náhodně vybraných dotazovacích místech. Vzorek byl statisticky tříděn podle vybraných kritérií a bylo obohaceno o další empirická hodnocení lokalit např. z hlediska koncentrace lidí, atraktivity lokality, dle výskytu obchodů a jiných specifických zařízení, dle předem definovaných clusterů; např. finance (banky apod.), rychlý pohyb (MHD), školská zařízení, zábava, aj.

-pda-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení