Cannes Lions bojkotuje německé porotce

14. 10. 2002 10:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Ředitel mezinárodního reklamního festivalu v Cannes Franz Prenner rezignoval na svojí funkci. Přitom na tomto postu nahradil Romaina Hatchuela teprve v lednu letošního roku. Stalo se tak v době, kdy se vyhrotil spor zástupců festivalu a německých agentur.
Organizátoři festivalu zakázali, aby v porotě Cannes Lions 2003 zasedli němečtí porotci v reakci na to, že se 18 nejvýznamnějších německých agentur dohodlo na tom, že omezí počet reklamních soutěží, kterých se budou účastnit. Své přihlášky se přitom rozhodly neposlat na Eurobest, která stejně jako Cannes Lions patří rodině Hatchuelů. V zápětí Roger Hatchuel, prezident festivalu, zákázal německé porotce.

-gs-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.