Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Bienále grafického designu je už podruhé prodlouženo

Redakce MAM21. 10. 2002

Mimořádně až do 3. listopadu mohou návštěvníci Brna zhlédnout mezinárodní přehlídku grafického designu Bienále 2002. Výstava měla původně skončit v polovině října. “Prodloužením chce Moravská galerie vyjít vstříc velkému zájmu domácích i zahraničních obdivovatelů grafického designu,” řekla mluvčí galerie Andrea Poláčková.
Grafické bienále se v Brně koná už podvacáté. Jubilejní ročník organizátoři učinili o měsíc delší než předcházející, které končily pravidelně už v polovině září. “Letošní bienále je prodlouženo vůbec poprvé,” poznamenala mluvčí.
Exponáty si mohou zájemci prohlédnout v prostorách galerie v Husově ulici. Tématem grafické soutěže je plakátová tvorba se zaměřením na sociálně slabé a znevýhodněné lidi. Zastoupeny jsou také ekologické plakáty.
Na bienále se prezentují výtvarníci ze 47 zemí světa. Nejvíce přihlášených prací – 157 – pochází z Japonska. Hojně zastoupena je také Čína se 47, Polsko se 44 či Německo s 34 příspěvky. “Vystavená díla patří ke světové špičce grafického designu,” řekl již dříve ředitel bienále Aleš Najbrt.

-čtk-

×

Švédští režiséři v čele s Bergmanem kritizují způsoby TV reklam

Starší článek

Oficiální česká hitparáda IFPI ČR – 42. týden 2002

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více