Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Automobily Škoda byly do září nejprodávanější ve třech třídách

Redakce MAM14. 10. 2002

Modely automobilky Škoda Auto byly letos do září nejprodávanější ve třech obchodních třídách. Kategorii malých vozů vede Škoda Fabia, kterou si vybralo 39.300 zájemců a byla tak nejprodávanějším modelem na českém trhu. Ve střední třídě byla nejžádanější Octavia s odbytem 14.326 aut a ve vyšší střední třídě dominoval Superb s prodejem 1526 aut, sdělil Svaz dovozců automobilů.
Mezi malými vozy následoval za Fabií Peugeot 206 s 2957 prodanými auty a Renault Thalia s odbytem 1898 vozů. Mezi mini vozy vedlo Daewoo Matiz s 1580 prodanými auty, před Opelem Agila (518 vozů) a Renaultem Twingo (387 aut).
V nižší střední třídě se nejlépe prodával Peugeot 307 s 2109 vozy, následoval Ford Focus s 1703 auty a VW Golf s odbytem 1520 aut. Ve střední třídě se za Octavií umístil VW Passat, který si vybralo 2253 zájemců a třetí Ford Mondeo 1241 zákazníků. Ve vyšší střední obsadilo druhou pozici Audi A6 s prodejem 257 aut a 234 lidí si koupilo Mercedes třídy E.
Mezi luxusními auty bylo s 98 prodanými vozy nejúspěšnější BMW řady 7, druhý skončil s 60 prodanými auty Mercedes třídy S a třetí Audi A8 s 23 vozy. Mezi sportovními vozy se nejlépe prodávalo BMW trojkové řady s 55 vozy, před Mercedesem CLK s prodejem 37 aut a Hyundai Coupe s odbytem 35 vozů.
Model Toyota RAV4 s 344 prodanými auty obsadil první příčku mezi terénními vozy před Hyundai Santa Fe s prodejem 306 aut a Honda CR-V s 298 vozy. Mezi velkoprostorovými vozy a minivany byl nejprodávanější Citroen Xsara Picasso s 823 prodanými auty, následoval model Berlingo stejné značky s odbytem 760 aut a Renault Scénic s 654 prodanými vozy.
Prodej nových osobních automobilů v ČR klesl od ledna do září o 4,5 procenta na 108.121 vozů.

-čtk-

×

Henkel nabídl až 5,3 miliardy eur za převzetí firmy Wella

Starší článek

V Košicích o víkendu vyvrcholil festival lokálních televizí Zlatý žebrák

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více