ACNielsen Czech Republic, člen společnosti VNU, oznámila, že ukončí s platností od 31.1.2003 poskytování svých služeb v oblasti monitorování reklamy v médiích. Jak sdělil jednatel společnosti Christos Constantinou, bylo rozhodnutí ukončit lokálně poskytování služby monitorování médií učiněno z důvodu neschopnosti dalšího ekonomického růstu tohoto odvětví. ACNielsen stále poskytuje služby monitorování médií v České republice skupině klientů a těmto klientům bude dodávat informace o reklamě v médiích v průběhu celé doby až do konce ledna 2003.
Společnost sdělila, že ke stejnému kroku dochází i ve Slovenské republice, taktéž s termínem ukončení k 31. lednu 2003.
„ACNielsen zaměří nyní svoji pozornost a aktivitu na své velmi úspěšné služby poskytování marketingových informací v České a Slovenské republice, které nabízejí jak služby maloobchodního auditu tak i služby spotřebitelského průzkumu,“ řekl Constantinou.
ACNielsen, člen společnosti VNU, společností v oblasti marketingových informací s celosvětovou působností. Poskytujíce své služby ve více než 100 zemích nabízí společnost služby měření a analýz prostředí trhu, tržní dynamiky a analýz chování a názorů spotřebitelů.
-man-