ACNielsen Czech Republic končí s monitoringem inzerce

24. 10. 2002 17:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

ACNielsen Czech Republic, člen společnosti VNU, oznámila, že ukončí s platností od 31.1.2003 poskytování svých služeb v oblasti monitorování reklamy v médiích. Jak sdělil jednatel společnosti Christos Constantinou, bylo rozhodnutí ukončit lokálně poskytování služby monitorování médií učiněno z důvodu neschopnosti dalšího ekonomického růstu tohoto odvětví. ACNielsen stále poskytuje služby monitorování médií v České republice skupině klientů a těmto klientům bude dodávat informace o reklamě v médiích v průběhu celé doby až do konce ledna 2003.
Společnost sdělila, že ke stejnému kroku dochází i ve Slovenské republice, taktéž s termínem ukončení k 31. lednu 2003.
„ACNielsen zaměří nyní svoji pozornost a aktivitu na své velmi úspěšné služby poskytování marketingových informací v České a Slovenské republice, které nabízejí jak služby maloobchodního auditu tak i služby spotřebitelského průzkumu,“ řekl Constantinou.
ACNielsen, člen společnosti VNU, společností v oblasti marketingových informací s celosvětovou působností. Poskytujíce své služby ve více než 100 zemích nabízí společnost služby měření a analýz prostředí trhu, tržní dynamiky a analýz chování a názorů spotřebitelů.

-man-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.