Výdaje do reklamy v Británii stouply

12. 9. 2002 09:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Britská reklamní asociace (AA), která pravidelně monitoruje výdaje do propagace, zveřejnila překvapivé údaje za druhé čtvrtletí letošního roku. Výdaje do reklamy ve Velké Británii vzrostly oproti minulému roku o 1,1 % na 3 440 miliónů liber. Vzestup ostře kontrastuje s výsledky první tří měsíců, ve kterých se reklamní trh oproti roku 2001 propadl o téměř šest procent. Velký vzestup zaznamenal především direct mail a to o 9,7 % na 527 miliónů liber. Pokles se dotkl inzerce v tištěných médiích, jež se propadla o 3,4 %. Celonárodní deníky získaly o 6,5 % méně reklamy než vloni. Naopak regionálních novin se pokles dotkl pouze 0,3% ztrátou.

-jj-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.