Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Věřící získají vlastní televizní stanici

Redakce MAM13. 9. 2002




Hospodářské noviny, 13.9.2002



V Německu se chystá vysílat televize pro věřící – Bibel TV. Licenci k vysílání obdržela od úřadů už v prosinci 2001. Do mediálního světa, kde jsou ostré lokty více než potřeba, vstupuje s odvážným tvrzením: “Ty nejnapínavější příběhy stojí v bibli!”


Tvůrci programu mají v plánu diváky zaujmout například kvízem o bibli, náročnými čteními či zprávami z oblasti umění. Mezi jednotlivým vysíláním mají autoři připraveny tzv. “Bibel-Highlights”. Nebudou to však klasické zprávy, jak by se očekávalo, ale předčítané vybrané texty z knihy knih. Rolf-Diether Hering z produkčního oddělení vysvětluje: “Přivedeme diváky k tomu, aby poslouchali a zaujali nový postoj k tomu, co chce bible sdělit.” Televize má připraveno již na sto osmdesát takových čtení.


Pro vysílání je počítáno s nábožensky zaměřenými filmy, přesto televizní stanice divákům nabídne také vlastní tvorbu. Ta by se měla zaměřovat nejen na dokumenty o různých životních stylech věřících, ale nabídne i hudební bloky či portréty významných umělců. Televize podle zpravodajského serveru Netzeitung plánovala svůj program spustit již loni na podzim. Došlo však k několika zpožděním, a tak první kompletní vysílání se na obrazovce neobjevilo letos v létě, ale s konečnou platností začne 1. října.


Televizní společnost si živnou půdu připravovala již s předstihem. Využila k tomu satelity Astra a na programu NBC nabízela “TV Bibel-magazín”. “Mnoho diváků ještě stále není technicky v dosahu našeho programu a tímto magazínem chceme alespoň části zprostředkovat, co Bibel TV přinese,” píše se na internetových stránkách televizní stanice. Příjmy získá provozovatel licence z poplatků, které mu poplynou z kódovaného vysílání. V případě takto jednostranně orientované televize je totiž velmi těžké představit si reklamu, která by ji mohla uživit.


Podle ředitele TV Bibel Henniga Röhla má být v prvních dvou letech existence investováno kolem patnácti miliónů eur. Na této částce se zřejmě bude podílet evangelická televizní produkční společnost Eikon a katolická Tellux, které v televizní společnosti drží společně podíl 25,5 procenta.

×

Výrok arbitrů ve sporu CME versus ČR nebude znám ihned

Starší článek

GE Capital Bank opět láká na mobily

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Mattoni

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Média

Přímý přenos pohřbu prince Philipa poběží na Nově, CNN Prima News i v ČT24

V sobotu 17. dubna se uskuteční pohřeb Jeho královské Výsosti Prince Philipa, vévody z Edinburghu. Televize Nova tak od 15:20 zařazuje do vysílání přímý…
16. 4. 202116. 4. 2021
Sport

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více