V testu internetových bank zvítězila eBanka

26. 9. 2002 10:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Finanční server Peníze.cz oznámil výsledky dlouhodobého testu rozsáhlého testu tuzemských internetových bank. Testu se zúčastnilo deset bankovních internetových aplikací a na základě stanovených kritérií vyšla vítězně eBanka, patřící do portfolia České pojišťovny. Na konci v žebříčku hodnocených se ocitla Česká spořitelna. Každá aplikace byla hodnocena z hlediska přihlášení, ovládání, způsobu zadávání příkazu k úhradě, výpisu z účtu a dispozice s ním, funkcí, grafiky a vzhledu celé aplikace. Vedle kvalitativních vlastností porotci přihlíželi také k ceně, za kterou je služba internetového bankovnictví klientům nabízena. V této kategorii zvítězila Živnostenská banka následovaná s velkým odstupem Českou spořitelnou. Na opačném konci pořadí se jako nejdražší umístila Citibank.

Podrobné výsledky na serveru Peníze.cz.

-pda-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.