Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

V Mladé Boleslavi začne vysílat soukromá TV

Redakce MAM30. 9. 2002

Regionální televizní vysílání vysílání zahájí v úterý v Mladé Boleslavi společnost Aspera TV. V patnáctiminutových blocích chce přinášet informace z radnice a další zpravodajství, sportovní zprávy, portréty osobností i různé kauzy. Informuje o tom dnešní Boleslavský deník.
Společnost se o podobný projekt pokusila v Mladé Boleslavi již před třemi lety, kdy ale narazila na nesouhlas radnice. Vysílání nese název TV Doma a bude financováno z reklamy, nejčastěji v podobě různých reportáží.
V říjnu začne společnost vysílat patnáctiminutovou smyčku, která poběží 24 hodin denně a bude aktualizovaná jednou týdně. Od listopadu bude produkovat dva tyto bloky týdně. Přijímat televizní signál mohou pouze ti, kteří mají mikrovlnný satelitní přijímač. Při rozjezdu vysílání tak bude moci vysílání televize sledovat zatím asi pět tisíc obyvatel města. Výhledově chce producent počet příjemců signálu výrazně zvýšit. Plánuje v příštím roce expanzi také do Bakova nad Jizerou a Mnichova Hradiště na Mladoboleslavsku.

-čtk-

×

Mediální zastupitelství BPM získalo nové tituly

Starší článek

České vysílání Rádia Svobodná Evropa dnes po 52 letech skončí

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více