Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

V anketě Český slavík se hlasuje jen SMS

Redakce MAM25. 9. 2002

V anketě Český slavík se letos poprvé hlasuje pouze prostřednictvím SMS – krátkých textových zpráv z mobilních telefonů. Organizátoři ankety mapující oblibu interpretů populární hudby tím chtějí předejít spekulacím o skupování hlasovacích lístků.
“Z každého mobilního telefonu lze v každé z kategorií hlasovat pouze jednou, a to ode dneška do 18. listopadu,” řekl na tiskové konferenci Jaroslav Těšínský z pořádající agentury Musica Bohemica.
Mobily podle něj vlastní sedm až osm miliónů lidí. “To je více lidí, než kterým se v minulosti dostal do ruky časopis s hlasovacím lístkem,” prohlásil Těšínský. Jak dodal, žádná věková kategorie hlasujících nebude diskriminována, ale předpokladem je, že se ankety takto zúčastní více mladých lidí.

-čtk-

×

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 12. září 2002

Starší článek

SPAK chce sítí rychlého občerstvení konkurovat Mc Donaldu a KFC

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Creative Commons (CO)

Přímý přenos pohřbu prince Philipa se bude vysílat na TV Nova

V sobotu 17. dubna se uskuteční pohřeb Jeho královské Výsosti Prince Philipa, vévody z Edinburghu. Televize Nova tak od 15:20 zařazuje do vysílání přímý…
16. 4. 202116. 4. 2021
Sport

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk

Nejpopulárnějším českým e-shopem podle hlasování zákazníků se stal Lidl-shop.cz. Tím nejkvalitnějším na základě recenzí a hodnocení, absolutním vítězem…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více