UNICEF spouští zdravotnické rádio v Afghánistánu

5. 9. 2002 11:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Fond Unicef při OSN spolu se Světovou zdravotnickou organizací plánují v Afghánistánu spuštění rozhlasové stanice, která bude místním rodinám zprostředkovávat rady ohledně hygieny a prevence nemocí. Program se zaměřuje především na ženy, budou se na něm podílet afghánské novinářky a měl by být vysílán dvakrát týdně. Organizace se tak snaží pomoci vyřešit akutní nedostatek znalostí v otázce hygienických návyků. Afghánistán má v otázce zdravotnictví jedny z nejhorších výsledků na světě. 25% dětí ve věku do pěti let umírá na nemoci, kterým je možno předcházet. Přibližně 70% obyvatel Afghánistánu přitom používá rádio jako hlavní médium. WHO a UNICEF do rozhlasového projektu investují přibližně 250 tisíc dolarů. Spuštění rádia se plánuje na říjen.

-tot-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.