Také Bratislava bude mít své „Metro“

17. 9. 2002 08:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

DPD s agenturou Realness uspěly na evropských SABRE Awards

Ze 13 nominovaných českých projektů v evropské PR soutěž SABRE Awards získala cenu kampaň cílená na kurýry DPD.

Reklama
SDG

V pátek 27. září začne na Slovensku vycházet nový regionální osmistránkový týdeník „Bratislava ráno“. První číslo novin bude vytištěno nákladem 25 tisíc kusů s tím, že od prosince by se jeho periodicita měla změnit na denní.
Podle šéfredaktorky Bratislavy ráno Milici Pálfyové půjde o informační list, který má mapovat nejdůležitější politicko-společenské dění v hlavním městě. „Podobné noviny, které se jmenují Metro, jsou například v Budapešti nebo v Praze,“ připodobnila charakter titulu Pálfyová. Na rozdíl od Metra se ale za Bratislavu ráno bude platit symbolická částka 2 koruny.
V jednotlivých číslech bude také servis akcí konaných v Budapešti a ve Vídni a „pikantní novinky ze zákulisí slovenské smetánky“.
Distribuci zajistí kolportéři na zastávkách, stanicích, v autobusech a ve vlacích smeřujících do Bratislavy a na dalších místech s vysokou koncentrací lidí.

-man-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.