T-Mobile si stěžuje na Oskara

30. 9. 2002 10:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost RadioMobil, provozující GSM síť T-Mobile, žádá stažení dvou reklamních kampaní Českého Mobilu (konkurenční síť Oskar). RadioMobil zaslal vedení Českého Mobilu stížnost na informace prezentované v rámci reklamní kampaně „SMS zdarma až na jeden rok“. Druhá stížnost směřuje k reklamní kampani na Oskarovy „Tarify nové generace“.
„Český Mobil v této kampani mj. srovnává své služby se službami konkurenčních společností. Tvrdí, že uživatel předplacených služeb konkurenčních firem bude moci za stejnou cenu volat až o polovinu více. Toto tvrzení je ovšem neseriózní, protože pro objektivní srovnávání jsou potřeba údaje, které Český Mobil nemá k dispozici,“ uvádí RadioMobil ve své stížnosti. Jak sdělil M&M Aleš Janků, ředitel komunikace firmy, RadioMobil zatím čeká na odpověď z Českého Mobilu. Pokud ten své reklamy nezmění, hodlá podat stížnost k Radě pro reklamu, případně zvážit další právní kroky.

-jj-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.