Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

T – Mobile obvinil Eurotel z klamavé reklamy

Redakce MAM9. 9. 2002

Stížnost na reklamní kampaň Eurotelu, ve které oznamuje spuštění služby MMS, podala k Radě pro reklamu (RPR) společnost Radiomobil, provozující konkurenční síť T – Mobile. Podle mluvčího Radiomobilu Jiřího Hájka se ze strany Eurotelu jedná o klamavou reklamu, když tvrdí, že možnost posílat obrázky přes mobilní telefon nabízí v České republice jako první.
Eurotel ve svém inzerátu skutečně tvrdí, že MMS přináší na domácí trh jako první operátor, klíčový spor se však vede o datum spuštění služby. Původně Eurotel oznámil datum 30. srpna, oba operátoři ve snaze předstihnout jeden druhého však MMS spustili už 27. srpna. Nyní se mezi sebou dohadují, kdo komerční provoz zahájil jako první a v kolik to bylo hodin. Na základě toho se totiž bude rozhodovat, zda je reklama Eurotelu zavádějící či nikoliv. Arbitrážní komisi RPR, jež bude o stížnosti jednat na svém zasedání přibližně za tři týdny.

-red-

×

Česká redakce BBC tento týden vysílá živě z New Yorku

Starší článek

IPC Media se zajímá o český trh

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: Tesco

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová

Společnost Tesco výrazně posílila lokální středoevropské týmy včetně toho českého. Zároveň upravila strukturu vedení, která má být více flexibilní, aby…
19. 4. 202119. 4. 2021
Zprávy

Obrat e-shopů byl prvním kvartálu o 16 miliard korun vyšší než loni

Obrat českých e-shopů se podle analýzy společnosti Shoptet v letošním prvním kvartálu oproti loňskému zvýšil o 16 miliard korun. Zatímco v prvním čtvrtletí…
19. 4. 202119. 4. 2021
Marketing

Hornbach v kampani zdobí budovy, vraky, sloupy i „knihobudky“

Hobby market Hornbach v duchu claimu své letošní jarní kampaně „Zahrada může být kdekoliv“ oživuje zelení nudné křižovatky, vchody do metra i vraky aut. Za…
19. 4. 202119. 4. 2021
Extra

Salesforce není jen obchodní systém – stále více pomáhá i s marketingem

Klasická role CRM při shromažďování kontaktů a interakcí se zákazníky přestává stačit – roste zájem o nástroje na podporu akvizice…
19. 4. 202119. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

DDB Prague posiluje kreativu a digitál
Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více