Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Speciální vydání časopisu Můj Dům za korunu

Redakce MAM30. 9. 2002

Vydavatelství BertelsmannSpringer CZ připravilo v reakci na srpnové záplavy zvláštní číslo časopisu Můj Dům – Povodně. Speciální číslo vychází 3. října. Nekomerční titul s charitativním cílem pomoci postiženým povodní má symbolickou prodejní cenu 1 Kč.
Jeho cílem je především pomoci lidem postiženým záplavami. Díky zájmu inzertních klientů se podařilo navýšit tištěný náklad z původních 50 tisíc na 85 tisíc kusů a rozsah ze 48 stran na 100 stran. Šéfredaktor časopisu Můj dům Michal Wernisch o projektu řekl: “Zvláštním číslem Povodně tak reagujeme na záplavovou katastrofu a přinášíme ucelený přehled všech informací potřebných k co nejrychlejší a nejlevnější obnově bydlení”.
Ve spolupráci s partnerem projektu distribuční firmou Mediaprint & Kapa bude časopis distribuován na více než 2000 prodejních míst, která se přesně shodují s oblastmi postiženými záplavami. “Abychom zajistili nejlepší dostupnost pro všechny lidi zasažené povodněmi, budeme zvláštní číslo Povodně distribuovat i přes krizová centra a obecní úřady,” řekla mluvčí vydavatelství Romana Oberfalcerová.
Titul přináší odpovědi na otázky, jak co nejrychleji a nejlevněji obnovit bydlení, za kolik si pořídit základní vybavení do interiéru a kde získat peníze. Obsah publikace zahrnuje jak problematiku získání financí (státní dotace, pojišťovny, banky, fondy obcí), tak otázky stavby nebo rekonstrukce rodinného domu či bytu. Nechybějí ani praktické informace o inženýrských sítích, topných systémech, stavebních materiálech a výrobcích, o nejlevnějším interiérovém zařízení, spotřebičích, koupelnovém vybavení; vše doplněno o ceny a kontakty.
Partnery projektu jsou také tiskárna Svoboda a studio Vivas, které pomohli časopis vyrobit bez nároků na zisk a navíc věnovali na financování projektu částku 100 tisíc Kč. Zbylý zisk z prodeje časopisu a z příjmu z inzerce bude věnován na povodňové konto SOS POVODNĚ při ČT.

-mav-

×

Cigarety musí upozorňovat, že kouření zabíjí

Starší článek

AOL Time Warner uvažuje o odchodu z Latinské Ameriky

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenž teď to vypadá,…
25. 2. 202125. 2. 2021
Newsletter

Anketa mezi HR řediteli: Co děláte pro mentální zdraví svých lidí?

Pandemie problém s duševním zdravím zaměstnanců nevytvořila, jen jej zdůraznila. O pohodu lidí na pracovišti by se měly firmy starat dlouhodobě,…
25. 2. 202125. 2. 2021
Zprávy
Foto: Paramount

ViacomCBS spouští streamingovou platformu Paramount+

ViacomCBS oznámil spuštění nové streamingové platformy Paramount+. Služba hned od prvního dne nabídne katalog čítající přes 5000 hodin obsahu…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

„Opera je živý žánr.“ Spolek Run OpeRun představil nový vizuální styl

Spolek Run OpeRun oředstavil novou vizuální identitu, na které spolupracoval s grafickými designéry Markem Bulířem, Jáchymem Moravcem…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více