Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Sledovanost televizí v létě klesla jen minimálně

Redakce MAM9. 9. 2002

V prázdninových měsících zaznamenal televizní trh pouze nepatrný pokles sledovanosti. Průměrný počet lidí, kteří sledovali televizi, se totiž podle analýzy firmy Arbomedia v letních měsících oproti červnu a květnu snížil jen o 0,8 procentního bodu. Výrazněji se však v létě podle Martiny Vášové z Arbomedia změnily podíly jednotlivých televizních kanálů na trhu.
Červenec a srpen potvrdily, že ČT1 je po Nově druhým nejvyhledávanějším televizním programem. Její nabídku volilo zhruba 28 z každé stovky dospělých u televizorů, neboli 311 tisíc diváků starších patnácti let, sdělil mluvčí České televize Richard Klatovský. Kromě toho si ČT1 vybralo každé páté dítě, které sledovalo televizi. V hlavním večerním čase, tedy od 19:00 do 22:00 vyhledávalo ČT1 818 tisíc, tedy 9,7 procenta dospělých.
Nabídka ČT2 lákala v celodenním průměru 99 tisíc dospělých, což představovalo zhruba devět z každé stovky dospělých. V hlavním večerním čase se počet diváků zvýšil na 230 tisíc.
Nova měla podle informací tiskového oddělení za období větší části prázdnin podíl na trhu 44,12 procenta a v hlavním vysílacím čase 48,95 procenta. Prima zvýšila meziročně podle mluvčí Jany Malíkové podíl na trhu za oba prázdninové měsíce o 1,33 procentního bodu na 19,56 procenta. Větší podíl na trhu měla televize mezi ženami staršími 15 let (20,8 procenta).
Do sledovanosti koncem prázdnin výrazně zasáhly povodně. ČT1 v době záplav vysílala nonstop zpravodajství. Například Události vysílané od pondělí 12. do čtvrtka 14. srpna vidělo v průměru 1,9 miliónu, tedy 22,1 procenta dospělých, což představovalo 51 z každé stovky diváků v danou dobu u televizorů. Studio Povodně 2002 vysílané ve středu 14. srpna mezi 12. a 19. hodinou sledovalo v průměru 1,039 miliónu (12,3 procenta) dospělých.
Na Nově bylo nejsledovanějším pořadem léta hlavní zpravodajství, stejně jako po většinu roku. Televizní noviny v neděli 11. srpna, tedy v době záplav vidělo 35,6 procenta diváků, což bylo přes tři milióny diváků starších 15 let. Také Prima zaznamenala rekordní sledovanost v letních měsících u zpravodajství v době povodní. Zpravodajský deník v pondělí 12. srpna vidělo 19,8 procenta, tedy 1,7 miliónu osob starších 15 let.
Z letních filmů na Nově vedla trilogie Slunce, seno, … Její první díl vidělo 7. července 29,1 procenta (2,49 miliónu) lidí. Mezi zábavními pořady Novy vedla soutěž Chcete být milionářem?, na kterou se 19. července dívalo 28,1 procenta lidí. Diváci ČT1 vyhledávali úspěšné tituly, kterými Česká televize připomínala desetiletou existenci. Například archivní pořad Proč bychom se nebavili si ve středu 28. srpna nenechalo ujít 1,2 miliónu dospělých. Ze zábavních pořadů na Primě vedl tradičně Nikdo není dokonalý, který 25. srpna vidělo 15,2 procenta lidí.

-čtk-

×

Oficiální česká hitparáda IFPI ČR – 36. týden 2002

Starší článek

Česká redakce BBC tento týden vysílá živě z New Yorku

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Slido

Zombie útočí na online schůzky. Slido bojuje s Přitakávači, Skrolovači i Spáči

Brandovou kampaň Slido pro americký trh má na svědomí Triad Advertising spolu s Bistro Films. Spot režíroval Marek Partyš.
20. 4. 202120. 4. 2021
Marketing

Nová prodejna Asko nabídne vylepšený koncept a největší kuchyňské studio

Nová prodejna Asko – Nábytek v Havířově otevře 29. května a kromě inspirace zákazníkům nabídne i poradenství ohledně vybavení domácnosti a největší…
20. 4. 202120. 4. 2021
Média

Pět českých vydavatelství dostane od Google zaplaceno za své zprávy

Google dnes spouští v Česku svůj nový produktový a licenční program pro zpravodajství s názvem Google News Showcase, v české verzi Výběr Zpráv Google.
20. 4. 202120. 4. 2021
Akce

Young Lions: Media ovládli Andrea Michel a Matěj Buďárek z Marketup

Jak sesbírat 200 tisíc nepoužívaných telefonů? Hledejte zlatý poklad v Praze, říká vítězný návrh kampaně kategorie Media v letošním ročníku soutěže Young Lions.
19. 4. 202120. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová
DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více