Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Reklama funguje, tvrdí britská studie

Redakce MAM26. 9. 2002

Nová studie představená ve Velké Británii nazvaná “Skutečné náklady snižování reklamních výdajů: Vliv na prémiové značky” přináší důkazy o to, že reklama funguje. Tvrdí se v ní, že řada známých značek ztratila v uplynulých letech svůj podíl na trhu, protože snížila výdaje na reklamu.
Jsou v ní srovnávány výkony nejznámějších značek jako Heinz a Fairy Liquid. Od roku 1997 začalo několik vedoucích značek snižovat výdeje do TV reklamy, tedy v době, kdy supermarkety ustoupili od propagace vlastních značek a soustředily se na snižování cen všech značkových výrobků tzv. nízké ceny každý den. Síla prémiových značek se postupně snižovala. Podle studie se “vítězi” staly značky, které zvýšily nebo zachovaly úroveň svých reklamních výdajů do televize.

-gs-

×

Amden založila pobočku v Maďarsku

Starší článek

Časopis Nový prostor ve stávající podobě končí

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter
Foto: Maserati

VIDEO: Droga 5 a David Beckham túrují Maserati

Maserati si vybrala globálního ambasadora. Stal se jím bývalý fotbalista David Beckham. Spolupráci zahájili novým spotem.
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Tiktok dnes mění pravidla pro personalizovanou reklamu

Uživatelé v Evropě však díky nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), budou mít možnost nastavení vrátit zpět jen k zobrazování obecných namísto…
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Albert spustil věrnostní klub pro všechny. Novinky chystají i další

Řetězec dal v rámci udržitelnosti přednost pouze aplikaci. Investice do věrnostních systémů rostou, firmy dávají důraz na retenci zákazníků.
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Retail Summit Action shrne obchod s potravinami po roce pandemie

V rámci letošního Retail Summitu se bude diskutovat nová realita obchodu. Ještě předtím ale pořadatelé přicházejí s menším formátem Retail Summit…
15. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí
Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více