Reklama funguje, tvrdí britská studie
Nová studie představená ve Velké Británii nazvaná “Skutečné náklady snižování reklamních výdajů: Vliv na prémiové značky” přináší důkazy o to, že reklama funguje. Tvrdí se v ní, že řada známých značek ztratila v uplynulých letech svůj podíl na trhu, protože snížila výdaje na reklamu.
Jsou v ní srovnávány výkony nejznámějších značek jako Heinz a Fairy Liquid. Od roku 1997 začalo několik vedoucích značek snižovat výdeje do TV reklamy, tedy v době, kdy supermarkety ustoupili od propagace vlastních značek a soustředily se na snižování cen všech značkových výrobků tzv. nízké ceny každý den. Síla prémiových značek se postupně snižovala. Podle studie se “vítězi” staly značky, které zvýšily nebo zachovaly úroveň svých reklamních výdajů do televize.
-gs-
Podobné zprávy

VIDEO: Droga 5 a David Beckham túrují Maserati

Tiktok dnes mění pravidla pro personalizovanou reklamu
