Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Rada chce sledovat rádio, které založilo politickou stranu

Redakce MAM11. 9. 2002

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání včera rozhodla, že bude sledovat pořady rádia Helax, které vysílá na území bývalého severomoravského kraje. Třetina zaměstnanců rádia totiž kandiduje v komunálních volbách do ostravského zastupitelstva za politickou stranu Helax-Ostrava se baví.
Rada bude sledovat případný střet zájmů, které by mohlo způsobit například nevyvážené informování o politických stranách a hnutích či zvýhodňování některých stran. “Při prvním podezření na porušení zákona rada neprodleně a s využitím všech svých zákonných pravomocí proti provozovateli vysílání zasáhne,” řekl včera mluvčí rady Pavel Barák. Dodal, že rada může nejprve rádiu zaslat upozornění k nápravě. Může však také uložit pokutu až do výše několika miliónů korun. Při opakovaném pokutování je možné odejmout rádiu vysílací licenci.
Ředitel servisní agentury rádia a trojka na kandidátní listině Miroslav Pifka včera sdělil, že rozhodnutí rady plně respektuje. “Je to správné. Radní se podívali do všech možných zákonů a zjistili, že se nedá nikoho diskriminovat na základě toho, že kandiduje za nějakou stranu,” vysvětlil Pifka.
Dodal, že kandidáti navíc nemají zájem prosazovat své politické záměry prostřednictvím rádia. “My o této straně asi nebudeme vysílat vůbec. Pokud by se do nás trefovaly nějaké noviny, tak to možná převezmeme,” dodal.
Na kandidátní listině strany Helax-Ostrava se baví je 35 lidí. Z jedné třetiny jde o zaměstnance rádia a zbývající část doplňují především majitelé či personál z barů a restaurací v ostravské Stodolní ulici. Lídrem je moderátor rádia Petr Novák. Strana předpokládá, že při třicetiprocentní účasti voličů by mohla dostat zhruba 4000 hlasů, a její zástupci by tak mohli zasednout v novém zastupitelstvu.

-čtk-

×

Springer a Ringier jednají o vytvoření mediálního impéria

Starší článek

Vladimír Železný neporušil zákon o televizním vysílání

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Milka

Ikonická fialová kráva má narozeniny, Milka slaví v kampani 120 let

U příležitosti jubilea si značka připomíná důležité momenty své historie. V rámci kampaně k výročí mají spotřebitelé možnost soutěžit o finanční výhry.
20. 4. 202120. 4. 2021
Marketing

Fruitisimo se chystá expandovat do Německa. Nové ovocné bary přibydou i v Česku

Během loňského zátěžového testu, který přinesla pandemie, Fruitisimo otevřelo e-shop a vstoupilo do maloobchodního prodeje se zmrzlinami a limonádami.
20. 4. 202120. 4. 2021
Marketing

Zalando nabídne módu z druhé ruky i v Česku

Online prodejce módy Zalando představil sedm nových trhů, kde nabídne od 22. dubna kategorii pre-owned, tedy již nošené oblečení. Je mezi nimi i Česká…
20. 4. 202120. 4. 2021
Marketing

Zombie útočí na online schůzky. Slido bojuje s Přitakávači, Skrolovači i Spáči

Brandovou kampaň Slido pro americký trh má na svědomí Triad Advertising spolu s Bistro Films. Spot režíroval Marek Partyš.
20. 4. 202120. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová
DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více