Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Philip Morris podal žalobu na internetové prodejce cigaret

Redakce MAM24. 9. 2002

Tabáková společnost Philip Morris podala žalobu na některé internetové prodejce cigaret. Firma je obviňuje hlavně z toho, že nelegálně dovážejí cigarety, chce se ale zaměřit také na to, aby jim zabránila v používání ochranných známek Philip Morris.
Philip Morris prostřednictvím své americké divize Philip Morris U.S.A. podal celkem osm žalob, a to ve státech New York a Kalifornie. Obviněnými jsou přitom provozovatelé hned několika internetových stránek, včetně například cheapmarlboro.com, discount-marlboro-cigarettes.com, europecigarettes.com a další, píše agentura Reuters.
Philip Morris se bude zřejmě snažit prokázat, že ochranné známky byly na internetu použity v rozporu s právními předpisy a americkými zákony. Firma jde však ve svém obvinění ještě dál a tvrdí, že internetové firmy prodávají cigarety, které se do USA dovážejí bez patřičných povolení.
Tabáková společnost Philip Morris působí také na českém trhu, kde začátkem devadesátých let získala většinový podíl ve firmě Tabák Kutná Hora. Pod tímto názvem působila až do roku 2000, kdy se přejmenovala na Philip Morris ČR. Loni firma vytvořila zisk po zdanění 3,41 miliardy korun, což bylo proti roku 2000 zvýšení o šest procent.

-čtk-

×

Dostál uvažuje o zvýšení podílu reklamy v ČT na tři procenta

Starší článek

Spojení Bcom3 s Publicisem schváleno

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere

Zájem o hry na vzestupu. Jak jej využít?

Tuzemská herní vývojářská studia mají za sebou rekordní rok. Za pandemie lidé hledající zábavu hrají více, jaké příležitosti to inzerentům i tvůrcům nabízí?
11. 4. 202111. 4. 2021
Média

Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se? Jak?

Jak si čtenáři tištěného MAM č. 14 mohli přečíst už v úterý 6. dubna, většina oslovených televizních manažerek a manažerů očekává změny na poli…
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202111. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více