Oficiální česká hitparáda IFPI ČR – 39. týden 2002

30. 9. 2002 12:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

1.=minulé umístění, 2.=nejvyšší umístění, 3.=počet kol v TOP 40, 4.=počet kol v TOP 80
Ke zpracování tohoto kola hitparády zaslalo údaje 68 prodejen.

1. 2. 3. 4. Jméno Titul Vydavatel
1 1 1 11 11 RED HOT CHILI PEPPERS By The Way Warner Music
2 2 2 42 42 KABÁT Suma sumárum (Best Of) EMI
3 4 2 17 17 EMINEM The Eminem Show Universal Music
4 3 3 3 3 RŮZNÍ Taneční liga 59 Popron Traxx/Universal M.
5 7 1 83 83 RŮZNÍ Rebelové O.S.T. Sony M./Bonton&Supraphon
6 12 6 8 8 LINKIN PARK Reanimation Warner Music
7 15 1 28 28 DANIEL LANDA 9mm argumentů EMI
8 19 1 31 31 RŮZNÍ Rok ďábla O.S.T. Sony M./Bonton&Universal M.
9 5 3 13 13 BLACK MILK Modrej dým Universal Music
10 NOVÉ MANU CHAO Radio Bemba Sound System EMI
11 6 1 35 35 TATU 200 Po vstrečnoj Popron Traxx/Universal M.
12 13 12 3 3 BANJO BAND I. MLÁDKA Proč mě ženy nemaj rády Warner Music
13 8 8 25 29 NO NAME Oslávme si život Universal Music
14 11 1 70 70 ČECHOMOR Proměny Universal Music
15 17 15 2 24 OLYMPIC The Best Of… Sony Music/Bonton
16 1 40 53 P. HAPKA a M. HORÁČEK Mohlo by tu být i líp B&M Music/Universal M.
17 9 5 4 5 RŮZNÍ Best Of Disco 3/2002 Popron Traxx/Universal M.
18 14 11 4 4 COLDPLAY A Rush Of Blood To The Head EMI
19 16 4 48 48 RICHARD MÜLLER ’01 B&M Music/Universal M.
20 24 20 3 3 SPIRITUÁL KVINTET Antologie 1960/1995 Sony Music/Bonton
21 10 9 7 7 BRUCE SPRINGSTEEN The Rising Sony Music/Bonton
22 18 10 30 30 SHAKIRA Laundry Service Sony Music/Bonton
23 22 13 11 12 MORCHEEBA Charango Warner Music
24 4 23 25 RŮZNÍ Rebelové – co se do filmu nevešlo Sony M./Bonton&Supraphon
25 20 2 14 14 ELÁN Elán 3000 BMG
26 33 17 14 16 JANA KIRSCHNER Pelikán Universal Music
27 35 11 30 45 MIRO ŽBIRKA Modrý album Universal Music
28 31 28 2 10 ROBERT PLANT Dream Land Universal Music
29 3 43 61 DAN BÁRTA Illustratosphere Sony Music/Bonton
30 29 4 50 59 KRYŠTOF Magnetické pole EMI
31 12 23 24 MICHAL TUČNÝ No. 55 Venkow R./Universal M.&Sony M./Bonton
32 38 29 9 13 VĚRA BÍLÁ/JÁN KURIC Cigánský pláč B&M Music/Universal M.
33 10 11 14 W. MATUŠKA Co neodnesl čas (Nej. TV hity) Sony Music/Bonton
34 39 12 23 26 CELINE DION New Day Has Come Sony Music/Bonton
35 NOVÉ ATOMIC KITTEN Feels So Good EMI
36 27 6 19 26 KAREL GOTT Pokaždé Universal Music/GoJa
37 30 27 6 14 INDY & WICH My 3 MAD DRUM
38 26 16 5 5 HELENA VONDRÁČKOVÁ Sblížení Sony Music/Bonton
39 34 4 16 16 MIKE OLDFIELD Tres Lunas Warner Music
40 32 1 23 31 RŮZNÍ Pán prstenů-Společenstvo prstenu O.S.T. Warner Music
41 25 25 3 5 TIZIANO FERRO Rosso Relativo EMI
42 5 68 79 MAXIM TURBULENC Veselé zpívánky EMI
43 NOVÉ JOHN MAYALL/BLUESBREAKERS Stories BMG
44 40 36 4 28 PINK Missundaztood BMG
45 NOVÉ -123 MIN -Home? Indies Records
46 57 9 15 19 TEAM Mam na teba chuť B&M Music/Universal M.
47 8 57 95 VĚRA ŠPINAROVÁ Největší hity Sony Music/Bonton
48 21 20 17 37 ZUZANA NAVAROVÁ Barvy všecky Indies Records
49 NOVÉ CRANBERRIES Stars (Best Of 1992/2002) Universal Music
50 42 33 1 3 DEF LEPPARD X Universal Music
51 75 3 70 136 JAROMÍR NOHAVICA Divné století EMI
52 1 52 90 LUCIE Vše nejlepší (’88-’99) B&M Music/Universal M.
53 23 7 14 MUZIKÁL Kleopatra EMI
54 28 10 19 48 HELENA VONDRÁČKOVÁ Zlatá Helena Universal Music
55 43 3 27 44 LEOŠ MAREŠ Tři slova Universal Music
56 56 0 2 MARIE ROTTROVÁ Ty, kdo jdeš kolem Sony Music/Bonton
57 77 1 45 50 MIG 21 Snadné je žít B&M Music/Universal M.
58 61 5 61 87 ELÁN Legenda 5 Musica
59 14 3 14 KORN Untouchables Sony Music/Bonton
60 79 60 0 4 NORAH JONES Come Away With Me EMI
61 NOVÉ UNDERWORLD Hundred Days Off BMG
62 NOVÉ LAS KETCHUP Hijas Del Tomate Sony Music/Bonton
63 80 4 51 77 PETR MUK Jizvy lásky EMI
64 67 9 4 15 DAVID BOWIE Heathen Sony Music/Bonton
65 39 4 16 DIVOKEJ BILL Propustka do pekel EMI
66 34 1 24 MANU CHAO Proxima Estacion Esperanza EMI
67 36 7 11 13 NATALIA OREIRO Turmalina BMG
68 54 47 0 14 P.O.D. Satellite Warner Music
69 NOVÉ RIGHT SAID FRED Stand Up BMG
70 45 0 6 TOM WAITS Alice Maximum Underground
71 3 69 74 DĚDA MLÁDEK IL. BAND D. M. Illegal Band B&M Music/Universal M.
72 2 23 25 DĚDA MLÁDEK IL. BAND D. M. Illegal Band 2 B&M Music/Universal M.
73 74 46 0 16 FRANK SINATRA Romance Warner Music
74 7 11 18 MOBY 18 EMI
75 8 54 74 MONKEY BUSINESS Why Be IN When You … Sony Music/Bonton
76 48 48 0 7 RŮZNÍ Blade 2 O.S.T. EMI
77 46 9 9 12 THALIA Thalia EMI
78 22 5 12 -123 MINUT Try Inter Music
79 52 0 9 BRATHANKI Patataj Sony Music/Bonton
80 49 11 16 38 DANIEL LANDA Best Of EMI

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.