Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Nová podoba The Sunday Times podražila

Redakce MAM5. 9. 2002

Britský nejprodávanější nedělník The Sunday Times zdražil od 8.září o 20 pencí na cenu 1,4 liber. Stává se tak nejdražším z nedělních listů, přičemž ostatní jsou nejméně o 20 pencí levnější. The Sunday Times zároveň relaunchoval sekci The Style kterou nyní vede nová editorka Tiffanie Darke a rozšiřuje se o supplement Driving věnovaný motorismu s rozsahem 32 stran. Vydavatelská společnost News International hodlá do promotion nedělníku investovat 2,5 milionů liber. Mediální odborníci odhadují, že cena ostatních nedělníků je z důvodu silné konkurence podhodnocena a i ostatní sáhnou v blízké době ke zdražení. Britský seriozní tisk byl silně zasažen poklesem inzertního trhu, neboť inzerce představuje přibližně 70% jeho příjmů.
-tot-

×

Vedení ČT hledá možnosti efektivnějšího financování

Starší článek

iDnes začíná šetřit, propouští zaměstnance některých redakcí

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: T-Mobile

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Počátkem dubna 2021 nastoupila na pozici manažerky externí komunikace Zuzana Svobodová, která bude zároveň zastávat funkci tiskové mluvčí. Ve své roli bude…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

CSR ve firmách je trendem

Některé firmy v posledních letech kladou zvýšený důraz na aktivity spojené se společenskou odpovědností a dělají dobře. Svědčí o tom výsledky 11. ročníku…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Svaz obchodu a cestovního ruchu spustil kampaň proti potravinovým kvótám

Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR) spouští kampaň proti zákonu k povinným kvótám na české potraviny. Úvahy o jejich zavedení se objevují už několik…
8. 4. 20218. 4. 2021
Lidé

Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

V roli head of group communications bude řídit komunikaci skupiny na patnácti trzích. Do firmy přichází po čtyřech letech v Deloitte, kde byl zodpovědný za PR.
8. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing Packety v regionu střední a východní Evropy řídí Barbora Langer
Zlata Ulrichová přešla z Rohlik.cz do Billy, povede strategický marketing

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více