Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 29. srpna 2002

11. 9. 2002 08:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Behavio otestovalo Habánské zákony od WMC Grey a hokejový spot Komerční banky od VCCP Prague

Agentura Behavio již tradičně otestovala dvě nejúspěšnější reklamy měsíčního kola Souboje spotů. V březnovém klání uspěly Habánské sklepy a Komerční banka. O tom, s čím uspěly u diváků, si přečtěte v aktuálním vydání Marketing & Media 16/2024.

Reklama
SDG




Americký snímek Znamení, ve kterém populární Mel Gibson v roli zbloudilého pastora čelí na své osamocené farmě invazi mimozemšťanů, vede tabulku nejnavštěvovanějších filmů českých kin. Za právě uplynulý víkend ho podle Unie filmových distributorů zhlédlo 21.483 diváků, na tržbách vydělal téměř dva a půl miliónu korun.


Druhá je americká komedie nazvaná Prostě sexy s Cameron Diazovou v hlavní roli a za ní francouzská novinka nazvaná Fantom Paříže. Hlavní roli policejního vyšetřovatele v ní vytvořil slavný Gérard Depardieu.


Čtvrté místo obsadila jako před týdnem domácí novinka – rodinné drama scenáristky a režisérky Andrey Sedláčkové nazvané Musím tě svést. Hrají v něm Ivana Chýlková, Jan Kraus a Ivan Trojan. Z domácí tvorby zabodoval na konci první dvacítky také Zelenkův Rok ďábla, který se v kinech drží už 27 týdnů.


Znamení se umístilo v čele tabulky i ve statistikách specializovaných na návštěvnost pražských, brněnských a moravských kin.


.


Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 29. srpna 2002


Redakce MAM

Další zajímavé čtení