Microsoft představil nový mediální softwar

5. 9. 2002 11:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Americký softwarový kolos Microsft představil v noci na dnešek v Hollywoodu nejnovější verzi multimediálního softwaru. Program Windows Media série 9 s krycím označením „Corona“ bude sloužit k přehrávání hudby a videa na počítačích a vyostří konkurenci o pozici dominantního programu internetové zábavy.
Nový program přináší řadu nových prvků a zlepšení. Výrazně se v něm zvyšuje zvuková kvalita nahrávek a video již nepůsobí tolik trhaně a začíná se blížit kvalitě televize.
„Je to pro nás významný milník,“ řekl předseda správní rady firmy Bill Gates několika stovkám pozvaných hostů. Dodal, že společnost strávila vývojem nového softwaru tři roky a utratila na něj půl miliardy dolarů.
Microsoft udělal z mediálních programů v posledních letech svou prioritu a v rámci této expanze poslal na trh mimo jiné herní konzolu Xbox nebo speciální verzi operačního systému Windows XP Media Center Edison. Ta se objeví ještě letos na nové řadě počítačů, vybavených dálkovým ovládáním.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.