Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Majitelé řetězce McDonald’s prosadili nabídku dolarového menu

Redakce MAM16. 9. 2002

Největší světový řetězec restaurací s rychlým občerstvením, společnost McDonald’s, začne v USA prodávat nové menu. Vybírat přitom bude možné z osmi jednotlivých položek, kde bude cena činit pouze jeden dolar. V plánu jsou však i další změny.
Součástí navrhovaných změn je i nová reklamní kampaň, která má firmě pomoci v boji s největšími konkurenty. Většina z nich se v poslední době snaží také přijít s řadou novinek, včetně nabídky slev. Například Burger King nabídne menu s 11 položkami, kde bude cena činit jen 99 centů za položku.
Řetězec McDonald’s vytvořil ve druhém čtvrtletí zisk 497,5 miliónu dolarů, zatímco ve stejném období loňského roku to bylo 440,9 miliónu dolarů. V České republice firma v prvním pololetí vykázala tržby téměř 978 miliónů korun, což představuje meziroční nárůst zhruba o 17 procent.
McDonald’s přistoupil na dobrovolné zaplacení deseti miliónů dolarů hinduistům a dalším skupinám za to, že je klamal. Firma vydávala hranolky za vegetariánské jídlo, avšak neřekla, že k přípravě používá přísady živočišného původu. V poslední době se objevily žaloby, podle kterých McDonald’s může za obezitu svých zákazníků. To ale firma odmítá.

-čtk-

×

Benetton chce v ČR investovat hlavně do image firmy

Starší článek

V Brně dnes začíná Mezinárodní strojírenský veletrh

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Birell

Konec předsudků proti nealko pivu. Birell přichází s novou kampaní od VCCP

Značka Birell spouští v České republice a na Slovensku novou kampaň zaměřenou na základní řadu neochucených nealkoholických piv. Cílem komunikace je…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Aures Holdings expanduje s projektem Driverama do západní Evropy

Online projekt Driverama zahájí na trhu v Německu, do pěti let se rozšíří do dalších jedenácti evropských zemí. Akcionáři dají na expanzi stovky milionů eur.
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Soutěž Lemur hlásí rekord v počtu přihlášek

Do šestnáctého ročníku prestižní soutěže Lemur – Česká cena za PR se přihlásilo 182 projektů, což je o meziročně o 50 procent více. Celkem dorazilo…
15. 4. 202115. 4. 2021
Lidé

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Agentura ze skupiny Huntsworth oznámila jmenování Fecka do nově vytvořené pozice pro region CEE. Oblast prý prokázala pozoruhodnou odolnost vůči dopadům…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí
Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více