Lidé dnes mohou darovat krev s Českým rozhlasem potřicáté

11. 9. 2002 08:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Lidé dnes mohou darovat krev s Českým rozhlasem potřicáté: před pražským sídlem rádia na Vinohradské 12 bude od 08:00 do 20:00 přistaven odběrový autobus; odběry budou rovněž ve vstupní hale rozhlasové budovy. ČRo bude po celý den posluchače o průběhu akce informovat.
„Ve dni prvního výročí teroristického útoku na New York a Washington očekáváme zvýšený zájem lidí, počítáme s jejich solidaritou,“ řekla a připomněla, že loni 12. září, kdy se akce rovněž konala, také přišlo více lidí než obvykle, celkem 1212, z nich 278 darovalo nejcennější tekutinu poprvé.
K akci se připojí regionální stanice v Českých Budějovicích, Ostravě, Plzni, Olomouci, Ústí nad Labem, Hradci Králové, Brně a Praze. Odběry se uskuteční také v transfúzních stanicích v Plzni, Karlových Varech, Českých Budějovicích, Olomouci, Šumperku, Brně, Zlíně, Děčíně, Hradci Králové a v nemocnicích v Ostravě-Porubě, Karviné a Frýdku-Místku.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.