Jakub Puchalský novým projektovým manažerem společnosti Nextra

16. 9. 2002 12:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Bývalý generální ředitel České televize Jakub Puchalský se nově ujímá funkce projektového manažera společnosti Nextra Czech Republic, která je poskytovatelem internetových a komunikačních služeb.
„Nová pozice v Nextra Czech Republic je pro mne velkou výzvou,“ uvedl Jakub Puchalský. „Těším se na práci ve společnosti , která je na trhu komunikačních služeb vnímaná jako moderní, dynamická a především zákaznicky orientovaná,“ dodal Puchalský.
Jakub Puchalský přichází do společnosti Nextra Czech Republic z Internet Online, internetové divize Českého Telecomu, v níž poslední dva roky zastával funkci manažera strategického rozvoje. Předtím pracoval např. jako generální ředitel České televize či zástupce šéfredaktora Nedělních novin. Zkušenosti mimo jiné získával i v zahraničních redakcích BBC jako hlavní dopisovatel či jako reportér na politické scéně.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.