Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

IPC Media se zajímá o český trh

Redakce MAM9. 9. 2002

Jedno z největších britských vydavatelství, společnost IPC Media, jež je součástí největší světové mediální společnosti AOL Time Warner, uvažuje o tom, že by do budoucna vstoupilo na tuzemský trh. IPC Media si Českou republiku vyhlídlo jako jednu z potenciálních zemí, do kterých by v následujícím období mohlo přivést edici svého titulu Golf Monthly, jež patří k nejčtenějším magazínům o golfu v Británii.
Z tohoto důvodu si již u nás nechalo na daný název zaregistrovat ochrannou známku. „Sledujeme situaci ohledně možností časopisu Golf Monthly a vybrali jsme země, ve kterých se domníváme, že je potenciál pro lokální vydávání magazínu Golf Monthly. Česká republika je jednou z těchto zemí, kde cítíme, že by tento titul byl do budoucna úspěšný,“ uvedli na dotaz M&M zodpovědní pracovníci IPC Media. O uvedených možnostech se údajně jedná, nicméně není to záležitost těchto dní. Pokud jde o zahraniční edice, IPC jich v současnosti vydává 28 a působí na deseti zahraničních trzích. Mezi nejznámější tituly vycházející v licenci patří Homes and Gardens, Yachting World nebo SuperBike.

-red-

×

T – Mobile obvinil Eurotel z klamavé reklamy

Starší článek

Oskar urovnal spor s Y&R

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Kupi.cz/Benu

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Novým zástupcem šéfredaktora obnoveného magazínu Euro se od června stane Štěpán Etrych. Podílet se bude na přípravě a realizaci nové obsahové strategie,…
13. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dm drogerie uvádí k životnímu prostředí neutrální řadu produktů Pro Climate

Společnost dm drogerie markt vyvinula ve spolupráci s Technickou univerzitou v Berlíně klimaticky neutrální řadu. Na českém trhu zatím označení Pro Climate…
13. 4. 202113. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba
Novým výkonným ředitelem Makra byl jmenován Atila Yenisen

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více