Intel představuje mezinárodní kampaň

25. 9. 2002 08:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Intel Corporation představil mezinárodní reklamní kampaň zaměřenou na spotřebitele zahrnující televizní spoty, které popisují den v digitálním světě lidí, jež používají PC jako univerzálním prostředek pro zábavu, produktivitu, komunikaci a vzdělávání. Cílem reklamní kampaně „Yes“ je vytvořit u spotřebitelů preference pro značky Intel Inside a demonstrovat, jak PC založené na Intel Pentium 4 Processor a Mobile Intel Pentium 4 Processor – M mohou zlepšit životní styl lidí. Kampaň poběží ve více než 20 zemích, a poprvé se objevila v USA 22. září. Zahrnuje kromě TV spotů také tiskovou inzerci a internetovou reklamu a poběží do konce roku. Vznikla v Euro RSCG MVBMS v New Yorku.

-Gs-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.