Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

iDnes začíná šetřit, propouští zaměstnance některých redakcí

Redakce MAM5. 9. 2002

Přestože vedení multimediální divize společnosti Mafra, provozovatele nejnavštěvovanějšího českého zpravodajského serveru iDnes.cz, v tomto týdnu oznámilo dokončení posilování managementu, redakci časopisu Marketing & Média potvrdil dobře informovaný zdroj blízký vedení iDnes informace o tom, že společnost zahájila poměrně razantní úsporná opatření. Ty kromě jiného spočívají v propouštění zaměstnanců redakcí Klikni.iDnes.cz, Radio.iDnes.cz a Mapy.iDnes.cz. V záloze jsou podle tohoto zdroje i další opatření, která mají přinést úspory v řádu několika milionů korun.
„Jde o zefektivňování některých procesů a s tím souvisejí výměny na některých pozicích, ať už z vůle vedení iDnes či samotných zaměstnanců. Jako v každé jiné společnosti i v iDnes existuje zaměstnanecká migrace, kdy někteří stávající zaměstnanci odcházejí a noví naopak posilují současný tým. Například k dnešnímu dni nastoupili do iDnes dva noví zaměstnanci,“ komentuje situaci Roman Latuske, ředitel iDnes.cz. Podle něj se v každém případě odchody či příchody zaměstnanců nijak nedotknou chodu společnosti a obchodních vazeb s partnery.

-pda-

×

Nová podoba The Sunday Times podražila

Starší článek

AC&C PR vítězem tendru na magazín Siemens Spektrum

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: iStock

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk

Nejpopulárnějším českým e-shopem podle hlasování zákazníků se stal Lidl-shop.cz. Tím nejkvalitnějším na základě recenzí a hodnocení, absolutním vítězem…
15. 4. 202115. 4. 2021
Média

Komunikační agentura Knowlimits uspěla v žebříčku RECMA

Pařížský institut zařadil v reportu Quali-pack Knowlimits na první místo mezi českými mediálními agenturami s hodnocením „high profile“. Díky uzavřeným…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více