Hudební stanice O dnes zahajuje

30. 9. 2002 11:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Agentura Joe PR a její kreativní tým ukončily práce na provozní, obchodní, marketingové a programové části projektu první české hudební televize Stanice O a tato hudební kabelová televize tak může dnes zahájit svůj provoz.
Joe PR pracovali pro Stanici O zhruba po dobu jednoho roku. Agentura konzultovala a vytvářela pro televizní stanici program a programové schéma, zajišťovala zřízení obchodního oddělení, výběrové řízení na partnera pro prodej reklamních časů a vytvoření smluvních vztahů s ním. Softwaroví a programoví pracovníci Joe PR také vytvořili pro Stanici O speciální vysílací počítačový systém, který zajišťuje automatické vysílání a jeho kompletní přípravu a odbavení. Joe PR tím ukončili práci na této zakázce.
Vzhledem k tomu, že spolupráci se Stanicí O ukončil ze zdravotních důvodů také kreativní ředitel Joe PR Dušan Všelicha (Ovar Šerif), autor názvu stanice a spoluautor jejího výchozího programového konceptu, nebude nadále agentura v žádném spojení s aktivitami Stanice O.

-bob-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.