Henkel jako „deštníková“ záruka kvality

19. 9. 2002 17:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

S cílem výraznější podpory své firemní značky i jednotlivých produktů zakomponuje Henkel Group v budoucnu svůj slogan „Kvalita od Henkelu“ do všech televizních reklam.
Jednotný firemní slogan „Kvalita od Henkelu“ bude začleněn do všech televizních spotů na podporu značkových produktů z oblasti pracích a čistících prostředků i lepidel pro profesionální použití a pro domácnost.
Divize Henkel Technologies bude slogan také používat ve svých komunikačních aktivitách.
„Tato iniciativa naší společnosti představuje další krok na cestě k prosazení firmy Henkel jako silného globálního korporátního brandu,“ uvedl Ulrich Lehner, prezident Henkel Group. „Brand Henkel bude v budoucnu více než kdykoli předtím zastřešovat všechny naše aktivity a standardy kvality,“ dodává Lehner.
Propojení značkových produktů s jasně definovaným firemním brandem má být dalším kritériem odlišení Henkelu od “no-name“ produktů. Ovšem nová komunikační iniciativa má především sloužit jako nositel kvalitativního poselství u méně známých značkových produktů a jako značka pro produkty nově uváděné na trh.
Z tohoto důvodu bude mít většina televizních reklam vysílaných na celém světě jednu společnou vlastnost: budou zakončeny sloganem „Kvalita od Henkelu“ proneseným sytým, provokativním hlasem v místním jazyce té které země. Současně s tím bude vyobrazený produkt – předmět reklamy – a konkrétní slogan, vztahující se k tomuto produktu. A konečně – v pravém spodním rohu obrazovky se na moment objeví oválné červeně-bílé firemní logo společnosti Henkel. Tato nově koncipovaná reklama již běží v Německu, v zemích střední a východní Evropy bude pro prací a čistící prostředky nasazena v nejbližších dnech.
Skupina Henkel je rozdělená na divize pracích a čistících prostředků, kosmetiky a lepidel, oblast technologií zahrnuje divize průmyslových a technických lepidel a povrchových technologií. V České republice působí pobočka koncernu Henkel od roku 1991 a zabývá se dovozem a distribucí univerzálních a speciálních pracích prostředků, mycích a čisticích prostředků, aviváží, kosmetických přípravků, prostředků ústní hygieny, tělové a vlasové kosmetiky. Distribuuje rovněž lepidla pro malospotřebitele, průmyslová lepidla a dále produkty stavební chemie. Divize Loctite dodává technická lepidla a těsnicí hmoty pro průmysl, včetně automobilového. Distribucí průmyslových odmašťovacích, fosfatizačních a konzervačních přípravků a maziv se zabývá další koncernová divize Surface Technologies. Henkel ČR má 250 zaměstnanců a jeho obrat v roce 2001 dosáhl 2,8 mld. Kč.

-bob-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení