Havas v plusu, jeho šéf je však skeptický

24. 9. 2002 11:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Francouzská komunikační skupina Havas, které patří např. síť reklamních agentur Euro RSCG, prognózuje, že rok 2003 bude pro reklamní trh stejně těžký jako ten letošní a nepočítá s žádným výrazným obratem k lepšímu. Šéf Havasu Alain de Pouzilhac plánuje, že jeho firmy si udrží stávající minimální růst, ovšem jen za cenu snižování nákladů a hlubší spolupráce se stávajícími klienty. Přes sýčkování svého ředitele si v prvních šesti měsících letošního roku vedl Havas velmi dobře. Oproti stejnému období loňského roku, kdy skončil se ztrátou 28 miliónů Euro, je letos s 15 milióny Euro naopak v plusu. Za úspěchem skupiny stojí především nově získaní klienti. Přes pozitivní čísla zůstává Alain de Pouzilhac skeptikem: „Letošní první pololetí bylo takovým přechodným obdobím, ze kterého nelze usuzovat, že se situace zlepší trvale. Krize na akciovém trhu, špatné hospodářské výsledky řady firem, účetní skandály, to vše vede ke ztrátě důvěry spotřebitelů v ekonomiku a musí se to na ní odrazit.“

-Jj-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.