Harmonic nabízí optimalizaci marketingových výdajů

25. 9. 2002 08:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Koncept Nature Positive – od myšlenky k akci

Den Země je ve společnosti Mattoni 1873 každý den, sahá od cirkularity a snižování uhlíkové stopy až k obraně biodiverzity.

Reklama
SDG

Nová agentura Harmonic, kterou zaštiťuje Dentsu, uvádí na trh nový cross-media optimalizační software na řízení marketingových výdajů. Engine for Marketing 2.0 slouží zároveň jako zásobárna dat a analytický nástroj, který kombinuje spotřebitelská data od klienta s informacemi od třetí strany a používá je k segmentaci zákaznické databáze.
Hlavním přínosem je však analýza dat z kampaně s cílem změřit efektivitu vynaložených prostředků do různých komunikačních kanálů. Systém dokáže analyzovat internetovou a emailovou aktivitu, importovat informace z call center a kalkulace tiskové, televizní a venkovní reklamy od agentur atd. S těmito daty pak nabízí doporučení na optimalizaci nákupů médií založené na kreativitě, nabídce, spotřebitelském segmentu a mediálních kanálech.

-gs-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.