Grey se uchází o rozpočet Alfy Romeo

12. 9. 2002 09:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nezávislá reklamní síť Grey vede v současné době rozhovory s italskou automobilkou Alfa Romeo. Ve hře je evropský reklamní rozpočet, který má nyní na starosti síť Red Cell ze skupiny WPP. Odhadovaný rozpočet se pohybuje okolo 80 milionů eur. Bernd M. Michael, šéf sítě Grey, potvrdil, že s Italy jednají. Nová spolupráce by začala nejdříve od roku 2004, protože teprve tehdy vyprší smlouva mezi Alfa Romeo a Red Cell. Po ztrátě rozpočtu Škody Auto nepracuje Grey v současnosti pro žádnou automobilku.

-zuj-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.