Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Evropané přicházejí na chuť interaktivní televizi

Redakce MAM17. 9. 2002

Výdělek z nových interaktivních funkcí, které získává díky moderním prvkům televize, se v Evropě loni zvýšil na 92 miliónů dolarů. To je o 121 procent více než předloni. Uvádí to ve zprávě firma Strategy Analytics, podle níž se za novými funkcemi bude v roce 2008 skrývat až 1,8 miliardy dolarů.
Podle zjištění této analýzy používá nové funkce na 16 miliónů Evropanů. Patří k nim rozšířené textové a obrazové informace, hlasování, výběr kamery. Do konce tohoto roku má být interaktivní televize v 31 miliónech evropských domácností, tedy asi pro 72 miliónů diváků.
Cílem pro televizní společnosti musí být nalézt nové způsoby využití televize, nikoli jen umožňovat brouzdání po internetových stránkách, soudí analytici. Vedle uvedených prvků to může být elektronická pošta, sázky a hry.

-čtk-

×

Jakub Puchalský novým projektovým manažerem společnosti Nextra

Starší článek

Z Napsteru se může stát pornosite

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více