Evropané přicházejí na chuť interaktivní televizi
Výdělek z nových interaktivních funkcí, které získává díky moderním prvkům televize, se v Evropě loni zvýšil na 92 miliónů dolarů. To je o 121 procent více než předloni. Uvádí to ve zprávě firma Strategy Analytics, podle níž se za novými funkcemi bude v roce 2008 skrývat až 1,8 miliardy dolarů.
Podle zjištění této analýzy používá nové funkce na 16 miliónů Evropanů. Patří k nim rozšířené textové a obrazové informace, hlasování, výběr kamery. Do konce tohoto roku má být interaktivní televize v 31 miliónech evropských domácností, tedy asi pro 72 miliónů diváků.
Cílem pro televizní společnosti musí být nalézt nové způsoby využití televize, nikoli jen umožňovat brouzdání po internetových stránkách, soudí analytici. Vedle uvedených prvků to může být elektronická pošta, sázky a hry.
-čtk-
Podobné zprávy
Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly
