Eurotel povolal nového marketingového ředitele

18. 9. 2002 00:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Novým výkonným ředitelem pro marketing Eurotelu jmenovalo vedení společnosti Garrisona Macriho z mobilní divize British Telecomu, odkud si přináší zkušenosti z rebrandingu a fúzování. Ve funkci nahradí Glenice Maclellanovou, která odjela pracovat do zahraničí.
Macri bude odpovědný nejen za tradiční marketing, ale také za péči o zákazníky, vývoj nových služeb a produktů a spolupráci s dodavateli informačního a zábavného obsahu pro služby WAP, WEB, SMS a MMS.
Nový marketingový ředitel měl v British Telecomu na starosti transformaci značky mobilní divize BT – Cellnet na značku O2. Stál také v čele přípravy nových tarifů a balíčků služeb.

-man-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.