Effie 2002 má short list

9. 9. 2002 10:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Celkem 22 kampaní vybrala porota letošního ročníku soutěže o nejefektivnější domácí reklamní kampaně Effie 2002 na short list, ze kterého vzejdou vítězové, jež budou slavnostně oznámeni na slavnostním večeru 31. října. Celkem přišlo do soutěže 68 přihlášek od 22 reklamních, interaktivních a CRM agentur, což je o čtyři více než v loňském roce. Effie letos prošla radikální změnou v systému hodnocení. Bude se posuzovat podle amerického systému, což mimo jiné znamená, že členové poroty obodují jednotlivé kampaně samostatně. Příslušné přepočítání podle stanovených koeficientů bude probíhat na půdě Asociace komunikačních agentur, jež je pořadatelem soutěže. Znamená to, že ani sami porotci se do poslední chvíle nedostanou k výsledkům. Oproti předešlým ročníkům nebudou během hodnocení probíhat žádné diskuse o posuzovaných kampaních.

SHORT LIST – EFFIE 2002
agentura: zadavatel / kampaň
A. Rychloobrátkové zboží
Ogilvy Group Praha: Plzeňský Prazdroj a.s. / Velkopopovický Kozel
McCann Erickson: Unilever ČR / Rama Créme Bonjour
RMG: Tchibo Praha / Jihlavanka
Lowe GGK: Johnson & Johnson / Johnson´s baby
Equator: Pribina Pribináček /
Mark / BBDO: Pražské pivovary / Staropramen

B. Zboží dlouhodobé spotřeby
Ogilvy & Mather: FORD Motor Co. / Ford Focus
Fabrika DDB: Import Volkswagen Group / Volkswagen Golf
Publicis: Hewlett Packard / Hewlett Packard
Publicis: Renault ČR / Renault DOD
Proximity Prague: Hyundai motor CZ / Hyundai
Euro RSCG New Europe: Peugeot ČR / Peugeot 307
Equator: Citroen / Citroen

C. Služby
Y&R: Český mobil / OSKAR – SMS leto
Proximity Prague: Český Telecom / Trick
Bison & Rose: Investiční a kapitálová spol. KB / Felix
Media.Com Interactive: Český mobil / OSKAR – internet. Kampaň
Mark / BBDO: Česká pojišťovna / ČP – životní pojištění
T.T.V.: Všeobecná stavební spořitelna KB / Modrá pyramida
Wunderman: DuPont / DuPont „Získejte víc“

D. Sociální a ekologický marketing
Men on the moon: Nadační fond ČRo / Bílá pastelka
Ogilvy & Mather: Nadace charty 77 / Ostrovy života

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.