Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

ČRo 6/RSE se přejmenuje na Český rozhlas 6 a změní logo

Redakce MAM24. 9. 2002

Dosavadní zpravodajsko-publicistická stanice Český rozhlas 6/Rádio svobodná Evropa (ČRo 6/RSE) bude vysílat jako jedna ze čtyř celoplošných stanic veřejnoprávního Českého rozhlasu nadále, ovšem pod novým názvem Český rozhlas 6 a s novým logem. To bude oficiálně zveřejněno v průběhu října 2002.
Prvním říjnovým dnem totiž přestane americká strana financovat české vysílání Rádia Svobodná Evropa. K poslednímu září tak bude na základě dohody ukončen společný projekt americké RFE/RL a Českého rozhlasu.
Stanice s novým názvem Český rozhlas 6 bude vysílat na dosavadních frekvencích ČRo 6/RSE ve všední dny od 7,00 do 21,00 hodin a o víkendu od 9,00 do 21,00 hodin. S novou stanicí bude ve spolupráci pokračovat i výrazná část realizačního týmu, který vytvářel program ČRo6/RSE.
Český rozhlas 6 ve svém programu naváže na ČRo 6/Radio Svobodná Evropa. Na stanici zůstane komentované zpravodajství i analytická publicistika, kterou budou moci posluchači sledovat každý den v podvečer od 18,10 do 19,00 hodin. Stanice bude pokračovat v produkci pořadů Studia STOP, které uvede rovněž v časech, na které jsou posluchači zvyklí. Vedle pravidelných debat mezi 17,10 až 18,00 hodinou zůstanou v programu stanice i pořady jako Zeměžluč, Zaostřeno na lidská práva a Dítě školou povinné. Redakce stanice hodlá i nadále poskytovat ve svých živých kontaktních pořadech co možná nejširší prostor posluchačům k vyjádření jejich názoru, případně pro zapojení se do běžící diskuse.
Pokračovat bude i magazín Je to na vás – zejména s důrazem na tematizované pořady, jakými jsou relace Na cestě, Lidé pera, Kořeny (abrahamovských náboženství), Pamětníci, Lidé od novin, v premiéře vysílané od pondělí do pátku v čase od 10,10 do 11,00 hodin.

-mav-

×

Julius Meinl opět v zisku, zvýšil podíl v české síti Droxi

Starší článek

Dostál uvažuje o zvýšení podílu reklamy v ČT na tři procenta

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter
Foto: Maserati

VIDEO: Droga 5 a David Beckham túrují Maserati

Maserati si vybrala globálního ambasadora. Stal se jím bývalý fotbalista David Beckham. Spolupráci zahájili novým spotem.
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Tiktok dnes mění pravidla pro personalizovanou reklamu

Uživatelé v Evropě však díky nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), budou mít možnost nastavení vrátit zpět jen k zobrazování obecných namísto…
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Albert spustil věrnostní klub pro všechny. Novinky chystají i další

Řetězec dal v rámci udržitelnosti přednost pouze aplikaci. Investice do věrnostních systémů rostou, firmy dávají důraz na retenci zákazníků.
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Retail Summit Action shrne obchod s potravinami po roce pandemie

V rámci letošního Retail Summitu se bude diskutovat nová realita obchodu. Ještě předtím ale pořadatelé přicházejí s menším formátem Retail Summit…
15. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí
Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více