Celosvětová promotion Aholdu začíná dnes

11. 9. 2002 12:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.

Reklama
SDG

V době od 11. do 24. září proběhne v síti super- a hypermarketů společnosti Ahold (v ČR zahrnuje supermarkety Albert a hypermarkety Hypernova) celosvětová promotion „Festival jídla a zábavy“. Podtitul akce zní „Pohádka tisíce a jedné ceny“. Tato globální marketingová kampaň tak zahrne bezmála 9000 prodejen na čtyřech kontinentech a měla by oslovit 40 milionů zákazníků.
Festival má v každé zemí individuální podobu a kombinuje prvky zábavy s nabídkou nízkých cen. V rámci programu nabídne na každém z lokálních trhů vybrané zboží za aktuálně nejlepší ceny, přičemž do akce bude vtaženo asi 50 mezinárodních a stovky místních dodavatelů. Cenové promotion budou mít rovněž podobu „kup dva, třetí je zdarma“ apod, součástí projektu jsou rovněž spotřebitelské soutěže.
Své originální promoční nabídky připravil také Ahold CR resp. samostatně Albert a Hypernova. Doprovodné akce si přitom každá z prodejen připravuje sama a akce, která bude na národní úrovni vyhodnocena jako nejlepší postoupí do mezinárodní soutěže celého řetězce. Loňské světové prvenství za nejnápaditější promotion získala Hypernova v Teplicích, které se výrobou nejdelší tlačenky a knedlíku na světě podařil zápis do Guinessovy knihy rekordů.
Celá akce bude mít svou mediální podporu v rozhlasu a standardní letákovou podporu.

-bob-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.